Köszöntök Mindenkit!


Nyíri Eszter Stiga vagyok, diplomás óvónő, amatőr író.

Ezen a blogon találjátok írásaim egy részét - novellákat, gondolatokat, mini-regényeket -, megjelent műveimet és "írói" világom főbb eseményeit, történéseit.

(Használjátok a címkéket!)



Oldalt elérhetitek az alblogjaimat

(Full Moon - Twilight fanfiction, Renesmee és Jacob szerelmének varázslatos története;

Tündérmesém - Anne, egy cseppet sem hétköznapi, nyüzsgő fiatal nő meséje, aki a távoli, ködös Angliában kergeti álmait és a lehetetlennek tűnő szerelmet;

BackStage - a Sacckával közösen komponált sztori, mely egy musicaliskola mozgalmas, színes életébe enged betekintést).



Ha erre jártok és kis világom elnyeri tetszéseteket, hagyjatok nyomot magatok után!



Jó olvasást, keltsük életre a mesét!



Stigu _@/”




2010. április 30., péntek

Életjel

Sziasztok!

Ma reggel végre megszabadultam a szakdogámtól, :) leadtam a suliba, ennek örömére, gondoltam adok egy kis hírt magamról.

Nos, először is meg szeretném köszönni a sok szép véleményt, amit kaptam. Ennyit talán még sose írtatok nekem egy fejezethez, úgyhogy ez meg is hozta a kedvem, és ihletmanó is boldog, úgyhogy tegnap este Angel-lel megszültük az első mondatot, én pedig a mai 2 óra vonatozás alatt a többit is :D Na, persze azért közel sincs még kész az új fejezet, most kb. a harmadánál tartok, de az egy nap alatt egész szép teljesítmény.
Megpróbálok a hétvégén is besuvasztani egy kis írást a nyelvtanulás és tételkidolgozás közé, és összehozni a maradékot... hát, talán sikerül. mindenesetre a jövő héten tuti lesz friss, csak még nem merem megígérni, hogy az elején, vagy a végén. Szóval nem kell várni az államvizsgáig... Látjátok, mire képes, ha jó sok kritikát kapok!!! :D

Amúgy az új fejezetről előzetesen írnék pár sort: a címe az lesz, hogy "Farkastörvény". Nessie-ék hazajönnek a nászútról, Emily szépen kerekedik, aztán megérkezik az új kis szereplő. Nagyjából erről fog szólni dióhéjban. :))

És még egy pár szót írnék a következő publikálandó művemről, amit már a múltkor kicsit beharangoztam. A címe is megvan már (ami nagy csoda, mert általában már kész van mindig 1-2 fejezet, mire jön egy jó cím, hát, most nagyon jött az ihlet :) ).

"Tündérmesém - My fairy-tale"

Ilyen címen fog futni a dolog. És mint mondtam, saját szereplős lesz, túl a Twilight-világon. A főhősnő Anna/Anne (attól függ, melyik országban hogy mondják), aki egy kis mini-Alice lesz, életvidám, mosolygós, tettre kész... pont mint én... És igen, valamennyire saját magamból/ról formálom a kiscsajt :) Sorry érte, hozott anyagból dolgozok :) A másik főhősről egyenlőre annyit, hogy férfi lesz, magas és helyes. :)) Azt hiszem, ennyi elég is egy jó kis románchoz :D
És még egy fontos új info: nem fogom megvárni vele a Full Moon végét, hanem megpróbálom párhuzamosan írni majd a kettőt. Az FM-ből amúgy sincs már sok, kb. 6-7 fejezet, és a Tündérmesém viszont már rettenetesen ki akar törni... úgyhogy az államvizsga után neki is kezdek. :)

Szóval nem kell sokáig várni már, hip-hop elröppen az az egy hét, meg a következő egy hónap, és akkor belehúzok az írásba, és úgy el lesztek halmozva, hogy csak na. :)

Puszi mindenkinek, Stigu voltam :)




_@/"

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Végre, valami kis információ rólad. Nézegettem twittert is közben, örülök, hogy megvan a szakdogád. Sajna az enyém még csak folyamatban :S
    Felüdülés lesz az új fejezetet olvasni, már nagyon várom, csak azt bánom, hogy kevéske van belőle hátra. Kíváncsi vagyok az új sztoridra is :)
    Türelmesen várom a folytatást, illetve az újdonságot!
    Puszik

    VálaszTörlés
  2. Szia Stigabiga!
    Nagyon jól írsz, tetszik a történeted. Gratula a szakdogádhoz. Különben úgy találtam rá a blogodra, hogy írtál az enyémre megjegyzést, amiért köszönet. Várom a folytatást! Jenny

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Holnap délután/este FRISS, amint hazaértem és kijavítottam a hibáimat (már át van nézve).

    Puszi: Stigu, aki nagyon fáradt és most megy aludni :) _@/"

    VálaszTörlés