Köszöntök Mindenkit!


Nyíri Eszter Stiga vagyok, diplomás óvónő, amatőr író.

Ezen a blogon találjátok írásaim egy részét - novellákat, gondolatokat, mini-regényeket -, megjelent műveimet és "írói" világom főbb eseményeit, történéseit.

(Használjátok a címkéket!)



Oldalt elérhetitek az alblogjaimat

(Full Moon - Twilight fanfiction, Renesmee és Jacob szerelmének varázslatos története;

Tündérmesém - Anne, egy cseppet sem hétköznapi, nyüzsgő fiatal nő meséje, aki a távoli, ködös Angliában kergeti álmait és a lehetetlennek tűnő szerelmet;

BackStage - a Sacckával közösen komponált sztori, mely egy musicaliskola mozgalmas, színes életébe enged betekintést).



Ha erre jártok és kis világom elnyeri tetszéseteket, hagyjatok nyomot magatok után!



Jó olvasást, keltsük életre a mesét!



Stigu _@/”




2010. április 21., szerda

Újabb díj és egy kérdés

Sziasztok!

Újabb díjjal lettem megörvendeztetve, ezúttal Ros-aliec jóvoltából ( http://ros-alice.blogspot.com/ ).

Nagyon szépen köszönöm neki!







Viszont ez az utolsó díj, amit kiteszek.
Benina akciójához csatlakozva, én is SZAVAKAT szeretnék kérni A DÍJAK HELYETT!!!







Tehát ha erre jársz, és elolvasod a történetem (esetleg rendszeres olvasója is vagy), akkor csak dobj meg pár szóval, az nekem a legnagyobb öröm, mikor hazaérek melóból dögfáradtan és itthon a blogon látom, hogy valaki megint írt nekem valamit. Komolyan, olyan ez, mint a Rob-hatás :), egyszerre elmúlik minden bajom tőle. Ha jó, ha rossz, mindenből tanul az ember, vagy legalább a lelke kicsit felmelegszik. /Megjegyzem, ihletmanó még nálam is jobban szereti a véleményeket és általában, ha jó sokat kap, akkor jobban dolgozik. :)) /
Ja, és ha nagyon tetszik a történet, nyugodtan meséljetek róla ismerőseiteknek is, az újabb olvasó mindig jól jön :D



Amúgy sajnos a kisördög dolgozik bennem és a fél fejezet már kész van a fejemben, úgyhogy nem fogom kibírni, hogy az államvizsgáig ne írjak. Tehát most a héten (meg a jövő hét elején) befejezem a szakdolgozatomat, és aztán ha kicsit nyugi lesz már attól, akkor megpróbálok írni... remélem, hogy sikerülni fog. :))

A másik újdonság, amit már szeretnék egy kicsit előre beharangozni és egy kis közvélemény kutatást is végezni a témában, hogy a Full Moon befejezése után szívesen olvasnátok-e tőlem egy egészen már témájú... háááát, mondjuk úgy kisregényt.
A fejemben egy egészen új téma kering már vagy egy hete, és úgy érzem, muszáj kiírnom magamból, tehát mindenképp meg fogom írni, de ha van rá igény, akkor nyitnék neki egy új blogot, ahová felpakolásznám. Ez egy enyhén önéletrajzi ihletésű fikció lenne, egy lányról, aki egészen hétköznapi, kis szürke egér (na jó, nem teljesen szürke... mondjuk inkább foltos hörcsög), de aztán kicsit felfordul az élete. Nem igazán lesz benne misztikum, meg vámpírok/vérfarkasok, ilyenek. Csak egy szimpla szerelemes sztory. Viszont lesz benne rengeteg romantika, kicsi intrika (azért nem brazil szappanopera jelleggel, de intrika mindig kell), szerelem, rivaldafény, óvoda, szóval minden, ami belefér :)) Ja, és E/1-ben fogom írni, ha sikerül (ilyet még sose írtam, és eddig ódzkodtam is tőle, de ezt most nagyon így kéne megcsinálni :)) ). A szerelmi szál egyik szereplője Anna (Anne), a másik egyenlőre maradjon titok :)

Szóval lenne kedvetek ilyet olvasni???

Persze, csak akkor kezdem el, ha már befejeztem a Full Moon-t, ami feltehetőleg a nyár közepére, mondjuk kb. augusztusig meg is fog történni, ha minden a terveim szerint halad.

Na, most megyek tovább bíbelődni a szakdolgozat elnevezésű szörnyűséggel.

Puszi nektek: Stigu




_@/"

3 megjegyzés:

  1. Szia Stigu!
    Gratulálok az újabb díjhoz. Én is egyet értek a kiírással, mert jól esik a díj is, de a szavak, amelyek inspirálnak, tovább visznek és ösztönöznek, hogy írj, az az igazi.
    Amúgy az új történeteddel kapcsolatban csak annyit, hogy én szívesen olvasnám az írásodat, akármi is legyen az. Imádom, ahogy írsz, tőled bármi jöhet. Szeretem a romantikus történeteket, és néha a sok misztikum után jól jöhet egy kis "emberi" dolog is. :)
    Amúgy ha nem túl nagy kérés, akkor szeretnélek megkérni, hogy kukkants be a blogomra, nagyon kíváncsi lennék a véleményedre.
    Köszi, hogy olvashatunk :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszönöm, hogy írtál :)

    A blogodra oda fogok lesni, amint lesz egy leheletnyi időm. Most április 30-ig tuti nem (szakdogaleadás), utána a nyelvvizsga és az államvizsga-felkészüléssel nem tudom, hogy hogy fogok haladni, de legkésőbb június 8-tól végre lesz mindenre időm, és akkor tuti megnézem. :))

    Igen, most nekem is kell egy kis emberi dolog is már :)) Nem tudom, hogy ki mit fog szólni ehhez a következő történethez, mert a témája és a férfi főszereplő lehet, hogy majd kicsit furcsának fog tűnni, de egyszerűen nem tudok szabadulni ettől a dologtól. Olyan, mint egy kis fantom, aki folyamatosan járkál a fejemben és durvábbnál durvább képekkel, ötletekkel, fantáziákkal bombáz... fuh, szemét kis dög :)) Szóval nagyon várom már, hogy elkezdhessem írni, és így talán megszabaduljak a nyomástól, meg attól a fura érzéstől, amit most kivált belőlem ez az egész. :)

    Puszi: Stigu _@/"

    VálaszTörlés
  3. Szia Alice-em! :P

    Látom ez a szófordulatom, hogy Rob-hatás sokaknak megtetszett! :D Végre nekem is van valami "nyomot" hagyó elszólásom. :)
    Na igen, mindenkinek jól jön néha a Rob-hatás. Sokunknak főleg az íráskor!

    Meglepődtem mikor elolvastam, hogy min töröd az okos kis buksid, mert ezt nem is mondtad nekem. :O
    De persze a lényeg, hogy ilyen gondolatok keringenek a fejedben, én pedig szívesen fogadok tőled bármiféle irományt, pusztán csak mert szeretem olvasni az írásod, és szerintem még nagyon sok van benned! Főleg sok ötlet, melyek csak arra várnak, hogy legyen esélyük feltörni, neked pedig csak idő kéne, hogy meg tud írni őket. :)

    Én szorítok, hogy minden a terveid alapján történjen, és hogy utána legyen elég időd, hogy mindent kiírj magadból, és evvel egyfelől levedd magadról a nyomást, másfelől pedig elkápráztass minket. :D

    Sok puszi, és szorítok neked! ;)
    Na meg sok Rob-hatást! :P

    Kriszti

    VálaszTörlés