Köszöntök Mindenkit!


Nyíri Eszter Stiga vagyok, diplomás óvónő, amatőr író.

Ezen a blogon találjátok írásaim egy részét - novellákat, gondolatokat, mini-regényeket -, megjelent műveimet és "írói" világom főbb eseményeit, történéseit.

(Használjátok a címkéket!)



Oldalt elérhetitek az alblogjaimat

(Full Moon - Twilight fanfiction, Renesmee és Jacob szerelmének varázslatos története;

Tündérmesém - Anne, egy cseppet sem hétköznapi, nyüzsgő fiatal nő meséje, aki a távoli, ködös Angliában kergeti álmait és a lehetetlennek tűnő szerelmet;

BackStage - a Sacckával közösen komponált sztori, mely egy musicaliskola mozgalmas, színes életébe enged betekintést).



Ha erre jártok és kis világom elnyeri tetszéseteket, hagyjatok nyomot magatok után!



Jó olvasást, keltsük életre a mesét!



Stigu _@/”




2010. május 12., szerda

Életjel

Sziasztok!

Nos, csak egy pár sort írnék így hirtelenjében a nagy vizsga-láz közepette...

Hát, sajnos nem tudom, hogy új fejezet mikor lesz... nagyon nagy a hajtás, és totálisan kimerült és szétesett vagyok és így eléggé nehéz írni. Pedig a fejezet már nagyjából kész van a fejemben. Ez most tényleg csak egy kis átvezető izé lenne, de nagyon nincs időm rá, hogy leírjam. So I'm so sorry. :(
Lehet, hogy a nyelvvizsga után felszabadul kicsit majd az agyam és talán tudok írni valamit, de nem ígérek semmit...

A másik, sokkal fontosabb dolog viszont... erre tegnap találtam rá. Pontosabban az én édes tesóm mutatta (szerencsére már tudja, hogy mi az új őrület, ami fogságban tart, így szólt nekem róla):

http://www.holdfenyteam.hu/twilight/

Egyszerűen brutálisak a dolgok, amiket már kis hazánkban is lehet kapni!!! Nekem leginkább egy esernyőre, egy tollra, meg egy táskára, meg egy könyvjelzőre, meg egy Edward-os falvédőre, meg jó pár kitűzőre fáj a fogam. :D Csak ennyi kellene :)) Nézzétek meg ti is, és gyönyörködjetek bennük... és ha valaki vesz valamit, írjon nekem és küldjön róla élő képet!!! :))))


Hát, így hirtelen ennyi hírt tudtam adni magamról. Remélem, hogy a következő bejegyzés már egy új fejezet lesz... addig is kitartás! :)

Puszi: Stigu





_@/"

1 megjegyzés:

  1. Huu áá Köszii, hogy megmutattad ezt az oldalt:)))
    Így bővíthetem twilight cuccaim végtelen sorát:)Bár most csendben kéne lennem mert most kaptam páromtól esme karkötőt meg bella karkötőt, de sebaj:)Böngészésre fel!:)
    Neked meg kitartást:)

    Pusz Nyu

    VálaszTörlés