Köszöntök Mindenkit!


Nyíri Eszter Stiga vagyok, diplomás óvónő, amatőr író.

Ezen a blogon találjátok írásaim egy részét - novellákat, gondolatokat, mini-regényeket -, megjelent műveimet és "írói" világom főbb eseményeit, történéseit.

(Használjátok a címkéket!)



Oldalt elérhetitek az alblogjaimat

(Full Moon - Twilight fanfiction, Renesmee és Jacob szerelmének varázslatos története;

Tündérmesém - Anne, egy cseppet sem hétköznapi, nyüzsgő fiatal nő meséje, aki a távoli, ködös Angliában kergeti álmait és a lehetetlennek tűnő szerelmet;

BackStage - a Sacckával közösen komponált sztori, mely egy musicaliskola mozgalmas, színes életébe enged betekintést).



Ha erre jártok és kis világom elnyeri tetszéseteket, hagyjatok nyomot magatok után!



Jó olvasást, keltsük életre a mesét!



Stigu _@/”




2010. július 10., szombat

Carrie novellapályázata - Ha elhagysz, veled mehetek?

Sziasztok!


Jelentem, indultam egy novellapályázaton! Ez az első nekem, úgyhogy nagyon izgatott vagyok :D ("Like a virgin...")

Az egyetlen kikötés a cím volt: "Ha elhagysz, veled mehet?"
Erre kellett valamit kitalálni.

A hónap végéig lehet szavazni. Akinek van ideje, az nézze meg a novellákat, kutasson figyelmesen, mert az enyém is ott van valahol közöttük (persze nem fogom elárulni, hogy melyik az enyém, de lehet tippelni :D ), és persze SZAVAZZON!!! :)

Ja, igen, és a legfontosabb:

A történetek itt érhetők el:


http://carrie-palyazat.blogspot.com/


Én is megyek olvasni a többi beküldött művet. :)


Puszi: Stigu








_@/"

2 megjegyzés:

  1. Szia Stigu :)

    Nagyon szégyellem magam, hogy ennyire lemaradtam nálad, de talán most már utolérem magam, és akkor ezerrel belevetem magam az olvasásba.
    Lehet, nem vetted észre, de ameddig táborozni voltál, kapott tőlem az oldalad egy blogger díjat. Ez jún. 20.-án volt. De az sem baj, ha nem érdekel a dolog, tudom, nem mindenki veszi szívesen. De ha mégis, és nem találod, értesíts.
    Na csak ennyit akartam. És kösz, hogy te azért kitartasz mellettem! Szerintem te vagy az egyik legrégebbi hűséges olvasóm (L)
    Sok-sok puszi
    Jenny

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Ne aggódj, én is folyton lemaradásban vagyok... kéne egy szabad hónap (vagy év) munka nélkül, és akkor talán lenne időm mindenre :)

    Igen, láttam a díjat, csak már megkaptam régebben, csak az új dizin nincs kint minden díj, meg már többet nem is rakok ki. Azért nagyon szépen köszönöm, és örülök, hogy rám gondoltál :D

    Pusz: Stigu _@/"

    VálaszTörlés