Köszöntök Mindenkit!


Nyíri Eszter Stiga vagyok, diplomás óvónő, amatőr író.

Ezen a blogon találjátok írásaim egy részét - novellákat, gondolatokat, mini-regényeket -, megjelent műveimet és "írói" világom főbb eseményeit, történéseit.

(Használjátok a címkéket!)



Oldalt elérhetitek az alblogjaimat

(Full Moon - Twilight fanfiction, Renesmee és Jacob szerelmének varázslatos története;

Tündérmesém - Anne, egy cseppet sem hétköznapi, nyüzsgő fiatal nő meséje, aki a távoli, ködös Angliában kergeti álmait és a lehetetlennek tűnő szerelmet;

BackStage - a Sacckával közösen komponált sztori, mely egy musicaliskola mozgalmas, színes életébe enged betekintést).



Ha erre jártok és kis világom elnyeri tetszéseteket, hagyjatok nyomot magatok után!



Jó olvasást, keltsük életre a mesét!



Stigu _@/”




2010. július 4., vasárnap

Életjel - Eclipse premier és a magyarországi Forks

Sziasztok!



No, kezdem a legfontosabbal: FM új fejezet 1-2 napon belül várható! Már kész van, csak be kell gépelni, és át kell nézni, aztán már jön is föl.

Aztán láthattátok oldalt, hogy új bannerja van a Tündérmesémnek, amiből talán már valamit lehet sejteni. A blog viszont még nem elérhető, mert történet úgysincs még rajta. Amint fent lesz a prológus, ide úgyis kiírom és persze megnyitom a blogot. Türelem, az is érkezik hamarosan...


A másik, amiről mindenképp szót kell ejtenem: az ECLIPSE premier.

Hú, azt se tudom, hol kezdjem.

Aznap délután az oviban ledöbbentem, mikor rájöttem, hogy "Basszus, ma nézzük az Eclipse-et!" Komolyan olyan gyorsan elröppentek ezek a napok, hogy nem is kapcsoltam, hogy már itt van a nyakunkon az egész.

Este találkoztunk a Mekiben, az Astorián, ahol cseppet sem néztek szerintem minket őrültnek... főleg engem, aki egy plüss farkassal üldögélt a sarokban. :) Szóval én már akkor el voltam borulva.

Aztán elmentünk még a Pollackra, nosztalgiáztunk egyet. Én megint majdnem előadtam a lovaglós-ügetős számomat, mire jól megbámult egy fickó... pedig az még nem is a teljes verzió volt :)
Később beültünk meccset nézni a Könyvtár-klubba, mert Unnyó nagyon-nagyon szerette volna megnézni. A meccs végére engem is elkapott a harci hév, és sikerült egy kis adrenalin-löketet juttatni a szervezetembe. Azon azért aggódtunk, hogy a foci-láz csillapodik-e a moziig, és nem fogunk-e olyanokat bekiabálni, hogy "Szemüveget Edwardnak!!" :) Persze nem tettük meg :)

Na, a Mammutban egy kisebbfajta tömeg fogadott minket. De tényleg kisebb fajta volt csak. Alig lézengtek, attól függetlenül, hogy a terem az végül tele lett. Ez nekem nagyon furcsa volt, mert tavaly nyáron a Félvér-herceg éjféli premieren rengetegen voltak, sokan beöltözve, meg tökre lázban, itt viszont egyáltalán nem lehetett érezni az emberkéken, hogy valami nagy dolog jön.

A büfében szereztünk élelmet, meg innivalót, közben valaki rátalált egy eldugott Remember me-s plakátra és én folyamatos jelleggel visszajártam, hogy megcsodáljam, megsimizgessem :D

Aztán végül bementünk, nagy nehezen mindenki megtalálta a helyét, és elkezdődött a csoda-film :) Az én ölemben végig ott volt a kis farkas, bár néha majdnem megszökött egy-egy megijedésemnél. :)

Hát, igazából a filmet most nem részletezném végig, aki látta, úgyis tudja, aki nem látta, annak nem lőném le az egészet.

Azért a kedvenc jeleneteimet leírom:

Már rögtön a legelején lefagytam, mikor Edward a réten győzködi Bellát... annyira édes, ahogy enyhén rámászik. Imádtam! :)

Aztán másik iszonyat durva rész az ágyban-hentergős jelenet volt, amiből a film után semmire nem emlékeztem, csak csupán arra, hogy én nem kaptam levegőt, és valószínűleg széttörtem Aby kezét. :)
!!! Jaj, és egy jó tanács: ne vegyetek gyűrűt Eclipse nézéshez, mert igen kellemetlen, ha gyűrűstől törik össze a kezeteket! :D

A másik szívleállásom a Bella-Jake csóknál volt, ami szerintem gyönyörűre sikeredett és iszonyat könyvhű is volt számomra.

És van egy új kedvenc párosom is: Alice-Jasper. Annyira összeillőek, és Jaspernek az a félmosolya... :)

Mindent összevetve nekem tetszett a film, annak ellenére, hogy én kicsit máshogy csináltam volna: voltak benne számomra feleslegesnek tűnő jelenetek, pl. az újszülöttekről, ami helyére szerintem simán be lehetett volna tenni izgibb dolgokat is. De mondjuk én alapból úgy indultam neki, hogy a könyvnél úgysem lesz jobb, mert általában a könyv mindig jobb, szóval nem ért csalódás. A színészek viszont nagyon jól játszottak, a helyszínek gyönyörűek voltak.

Aztán a film végén én szétestem a moziban, és fetrengtem a szőnyegen, totál darabjaimra potyogva, ami amúgy még mindig kitart :)

Utána hazamentünk, és én nem voltam képes aludni...

Másnap (aznap) kicsit voltam csak mosott sz**, de túléltem a napot, sőt este még sikerült pirítani kenyérkockát Aby-nek, meg nekem a leveshez :D Borzalmasan nagy teljesítmény volt, mert akkorra már a világ totálisan szét volt csúszva... 36-40 óra nem alvás után :)
Aztán korán lefeküdtünk és későn keltünk :) Feltettem Aby-t a buszra, és mentem dolgozni :)




A másik izgalmas, amiről írni szerettem volna, az a hétvégém volt, ami miatt csúszik a friss. De azt kell mondjam, egyáltalán nem bántam meg, hogy meglátogattam Sacckát, egyik nagyon régi barátnőmet, Borsodnádasdon :)
Nagyon jól éreztem magam, és mindemellett még a hely is gyönyörű volt.
Ott kezdődött, hogy van egy eszméletlen szép farkaskutyusuk, Alvin, aki nagyon megtetszett és majdnem hazahoztam, annak ellenére is, hogy mindkét éjszaka hajnali 4-kor koncertet adott nekünk, és vonyított az ablakunk alatt. De még ez is irtó édes volt.

Ő lenne az:







Hát nem csodaszép?!


Aztán ma még Sacika is okozott nekem szívleállást, pedig azt hittem, hogy a tegnapi tóparton semmi nem fog túltenni. Már az is nagyon szép, és békés, meg ihletet-adó volt, de ez a hely, ahová ma vitt...
Egy erdőbe mentünk, ami totál olyan volt, mint a Forks melletti erdő. Nekem egyszer annyira elborult az agyam, mikor megláttam a meredek oldalon, a fák között bekukucskáló napfényt, hogy muszáj volt felrohannom, és kiállni a fénybe... és szinte éreztem magam mellett ezt a szépfiút :)) Aztán persze sikeresen összeakaszkodtam egy fácskával lefelé jövet, szóval Bellásra vettem a figurát :)

Az erdei séta után kiértünk a fák közül, és én szembetaláltam magam a Twilight-os rét kiköpött másával. Egyszerűen fenomenálisan elképesztő volt... én meg csak álltam ott, és láttam, ahogy Edward csábítgatja Bellát a rét füvében, a virágok között. :)
Aztán nem bírtam tovább magammal, és beszaladtam a rétre... holott tudni kell, hogy irtózok minden 6, vagy több lábú élőlénytől, és nem szoktam ilyen durván természetközeli helyekre menni. De ide muszáj volt berohanni. :D

Íme:









Ez volt az a gyönyörű hely, amitől aztán fél óráig nem bírtunk szabadulni, és csak álltunk és átszellemültünk :)


Szóval, aki szeretné látni Magyarország legtwilight-osabb helyét, az menjen Borsodnádasdra, és gyönyörködjön. Én nagyon örülök, hogy ott lehettem, és láthattam ezt a csodálatos tájat... de persze nem csak ezért volt jó :)


Na, be is fejezem az ömlengést. Holnap, vagy legkésőbb holnap után hozom nektek a frisst, és végre kiderül, hogy meghal-e a "farkasom", vagy sem...


Addig puszi nektek és legyetek jók!


Stigu



Ui.: ha elolvastátok a Szentivánéji novellát, és tetszett, akkor írjatok nekem pár szót, ha van időtök! Köszönöm!






_@/"

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Öröm volt olvasni ezt a bejegyzést.
    Az Eclipse nekem is nagyon tetszett, imádtam a sok farkast, Jaspert, mindent :D
    A kutyus tényleg gyönyörű, én lehet elraboltam volna :)
    A Forks életérzésnek én szinte a részese vagyok, mert egy erdő mellett lakom, de a kép tényleg meseszép :)
    Várom az új fejezetet, mert már nagyon izgulok Jake-ért.
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia Stigu!

    Gyönyörű a kutyus (L)
    Röstellem, de nagyon le vagyok maradva az olvasással, többek között nálad is, de ahogy egy kicsit csitulnak körülöttem a dolgok, pótolni fogom!!!
    Viszont én láttam a te nyomaidat nálam, és nagyon örültem :)
    Na ennyi, csak gondoltam, én is adok valami életjelet.
    Sok-sok puszi, Jenny

    VálaszTörlés
  3. Rosszalkodik a blogomon az üzenetküldés, és csak ki akartam próbálni, hogy minden blogspot oldalon így van-e, de aztán elolvastam a bejegyzésedet is. :D Hogy van Saccka? :)

    VálaszTörlés
  4. Halihó!

    Saccka köszöni, jól van, és sokszor csókolja Blisst, és szörnyen irigy rá, amiért kiadják a regényét :)Jó lenne már valamikor összefutni veled is, Drága Bliss Vámpír-Boszika! És sok sikert a könyvhöz, tuti ott leszek a dedikáláson!
    Ölellek!

    Stigum!
    Alvinka édes ezen a képen, a rét meg szebb, mint a valóságban, és borzasztóan örülök, hogy jól érezted magad nálunk!
    Pusszantás!
    Sacc

    VálaszTörlés
  5. Szia Baby!

    Én már elmondtam mindent a TG szobában illetve telón:
    "rét"
    "szép"
    "rét"
    "szókincs törölve"
    "rét"
    Abban a pillanatban csak ennyit tudtam mondani. :) De azt hiszem, ez mindent kifejez. :)
    Köszi Saccka a meghívást! :)
    Ezt a rétet nekem is látnom kell! :)
    Remélem, hamarosan össze tudjuk hozni. :)
    Nagyon örülök, hogy velünk tartottál a premierre. :)
    Sok-sok puszi mindkettőtöknek, Neked és Stignek! :)

    Csók!

    Aby

    VálaszTörlés